Papirløst regnskap
Papirløst regnskap er på full fart inn og vi kan ta imot alle bilag elektronisk.
Overgangen til et papirløst regnskap gjør virksomheter langt mer effektive. Vi har smarte løsninger som leder an i denne nye hverdagen. Det er gode nyheter for deg som regnskapskunde.
Teknologiske fremskritt, automatisering og effektivisering har gjort det mulig å sende stadig mer informasjon direkte mellom økonomisystemer. Elektronisk lagring av regnskapsdokumentasjon har kommet for å bli. En ny, offentlig infrastruktur gjør det mye enklere å overføre dokumenter elektronisk (EHF) mellom virksomheter. For leverandører til stat og kommune er det obligatorisk å sende elektronisk faktura. Mindre manuelt arbeid og forsinkende mellomledd gir rom for økt effektivisering og betydelige innsparinger.


Kutt det unødvendige merarbeidet
Postmottak, attestering og betaling av inngående faktura tar mye tid og gir mange manuelle feilkilder. Da er veien kort til purre- og inkassogebyrer med de unødvendige kostnadene det medfører. Har fakturaen blitt borte underveis? Da må du kanskje innhente fakturakopi, som betyr mer (og unødvendig) manuelt arbeid i virksomheten din. Vår webløsning har moduler for skanning, attestering og elektronisk arkiv. Godkjenn bilag med få tastetrykk – enten på datamaskin, mobil eller nettbrett. Alle bilag lagres elektronisk. Dermed får du enkelt tilgang akkurat når du vil. Skann og last opp bilag på egenhånd, eller ta bilde med en smarttelefon eller nettbrett. Derfra kan du laste opp bildene direkte.